Dobra para: druk i reklama

reklama.Etykieta w WikipediiEtykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przycią

Dodane: 23-09-2016 09:22
Dobra para: druk i reklama etykiety nalepki
Mały rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na subtelną promocję naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

Etykieta w Wikipedii

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów.

Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane. Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane.

Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej. Od lat siedemdziesiątych XX w. następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez etykiety samoprzylepne.

Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np. papierze samoprzylepnym lub folii. Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego. Klej ochrania warstwa zabezpieczająca. Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)


Proces twórczy- gazetka

Niewiele osób zastanawia się nad procesem powstawania prostej gazetki informacyjnej czy promocyjnej. Jest to jednak jest to proces na tyle ciekawy, że warto go poznać.

Wszystko zaczyna się od tekstowo rozpisanego planu z treścią i innymi danymi. Później trafia to do działu graficznego, gdzie graficy i operatorzy DTP tworzą projekt cyfrowy naszej gazetki. Następnie całość przechodzi przez kilka nadzorów, które mogą być pozytywne i negatywne.

Po zakończonym procesie projektowym, następuje przesłanie projektu do drukarni, czy też zakładu poligraficznego. Przy zamówieniu należy podać nakład i wybrać rodzaj druku oraz papieru- ma to kluczowe znaczenie i od tego zależy jak będzie wyglądała gotowa gazetka czy ulotka. Później zostaje już tylko kwestia dystrybucji i rozwiezienia naszej gazetki.


E-papier

Papier elektroniczny czy kiedykolwiek zastąpi ten tradycyjny? Jest całkiem duża szansa, że tak!

E-papier to stosunkowo nowy i mało znany wynalazek i póki co służy raczej jako gadżet. Jednak posiada sporo możliwości, a jego dalszy rozwój może przynieść naprawdę sporą redukcję zapotrzebowania na papier analogowy.

Taki papier ma jak najbardziej przypominać ten tradycyjny- gabaryty, giętkość. Głównie przewiduje się zastosowanie dla e-papieru w prasie. Zamiast chodzić codziennie do sklepu po egzemplarz gazety będzie można wykupić abonament i obejrzeć najnowsze wiadomości na naszym e-papierze. Z konceptu przypomina to tablet, jednak ma posiadać ograniczoną funkcjonalność, a bateria w zamyśle będzie starczała na dłużej.